Tilskud via MobilePay

I løbet af året vil der være tilskudsordninger som vi opretter ad hoc,
hvor vi giver rabat på forskellige aktiviteter, koncerter eller lokale initiativer.

HVADBESKRIVELSEPERIODETILSKUDANTAL / PULJE
SommertilskudVi fortsætter succesen med tilskud til sommeraktiviteter.

Rammerne er frie.

Koster din aktivitet 50 kr har du brugt 1 tilskud. Koster din billet 200 kr. eller mere får du 100 kr. i tilskud og har brugt dit tilskud.

Der gives ikke tilskud til transport herunder færgeoverfart.
Tilskuddet gives kun til aktiviteter købt i perioden 1/6-24 - 30/9-2024 og som bruges i samme periode.

Du kan først få tilskuddet, når du har anvendt aktiviteten.

Kan ikke bruges til koncert og musik-arrangementer
Vi giver 100 KR i tilskud pr. medlem.Vi har afsat 24.000 kr.
ÅrskortVi giver tilskud årskort til alle seværdigheder i Danmark, fx. Tivoli, Bonbonland, Zoologisk have eller Arken.Årskortet skal være købt mellem 1/1-24 til 30/11-24 og benyttes i 2024.Vi giver 100 kr. i tilskud til køb af årskort.Vi giver 100 medlemmer tilskud.
MusikoplevelserVi giver tilskud til billetter købt til alverdens musikoplevelser, herunder billetter til Køge Festuge, Grøn Koncert mfl. Tilskuddet gives til billetter købt i 2024 og skal være brugt inden 30/9-2024Vi giver 100 kr i tilskud til køb af billetten.

Kun 1 tilskud pr. medlem.
Vi har afsat 10.000 kr
Du kan se hvordan du anmoder om tilskuddet i medlemsappen under “Arrangementer”
– Kun medlemmer har adgang.