Om os

En personaleforening skal give gode oplevelser, rabatter og mulighed for at lade kolleger møde hinanden på nye måder! Der skal være noget for både ”hjerne, hjerte og mave”. Det har været ånden i Køge Kommunes Personaleforening, siden vores stiftelse i 2011.

Siden dengang er vi vokset og har professionaliseret foreningen meget, så vores aktiviteter står mål med vores medlemmers forventninger og ønsker. Det er vores ambition, at endnu flere kolleger får lyst til at melde sig ind, så vi kan tilbyde endnu mere af alt det gode en personaleforening, som vores kan tilbyde.

Aktive medlemmer er det, der får vores forening til at fungere. Så har du lyst til at lave arrangementer for dine kolleger, så er der alle muligheder for det i personaleforeningen. Enten som medlem af bestyrelsen, hvor man har stor indflydelse på foreningens daglige drift og beslutninger. Men også som almindeligt medlem, kan du hurtigt søge om økonomisk og praktisk støtte til at få lavet lige netop det tilbud, som tænder dine nærmeste kolleger. Læs mere om alle mulighederne her på vores hjemmesiden, eller kontakt bestyrelsen for mere info.