Tilskud til eget arrangement

SØG TILSKUD TIL MEDLEMSARRANGEMENTER 2024

Puljen er i alt på 160.000 kr

010124 – 311024 = 80.000 kr.
011124 – 311224 =  80.000 kr.

Puljen uddeles efter “først til mølle princippet”

Der er følgende regler for at kunne søge tilskuddet:

Vilkår vil løbende blive opdateret.

• Tilskuddet er personligt og tilfalder det enkelte medlem.  Hvis tilskuddet ikke udbetales direkte til medlemmet, skal der være forskel på brugerbetalingen for medlemmer og ikke medlemmer, svarende til tilskuddets størrelse.
  • Hvert medlem kan max få 2 gange tilskud i perioden januar – oktober.
  • Hvert medlem kan max få 1 tilskud i perioden november – december.
  • Vi giver 100 kr. i tilskud til hvert arrangement.
  • Vi giver kun tilskud, hvis der er ansøgt på forhånd her på siden.
  • Der kan tidligst søges tilskud 1 måned før afholdelse.
  • Tilskuddet udbetales først når arrangementet er afholdt og billeder er publiceret på facebookgruppen.
  • Når puljen er opbrugt – kan vi ikke give flere tilskud.
  • Det er ikke alle deltagere som skal lave en ansøgning: Arrangøren laver en ansøgning på vegne af hele arrangementet.

UDFYLD NEDENSTÅENDE FORMULAR FOR AT SØGE TILSKUD

Du skal skrive det navn som står på dit medlemskort i appen.
Du kan finde medlemsnummer i din APP.
Den mail du er registreret med hos os.
Den afdeling du skal skrive her, er den afdeling som står som dit ansættelsessted på din lønseddel.
Der kan tidligst søge tilskud 1 måned før afholdelse af arrangementet. Tilskuddet udbetales først når arrangementet er afholdt.
Antal skal være et cirkatal. Hvis der skrives 20 medlemmer så reserverer vi tilskud til 20 medlemmer
Der kan kun udbetales tilskud, hvis medlemmerne får brugerbetalingen 100 kr. billigere end deltagere som ikke er medlemmer af Personaleforeningen.

Tilskuddet bliver først udbetalt, når I har afholdt jeres arrangement og medlemmerne er scannet ind i appen.