Vi cykler til arbejde

VI CYKLER TIL ARBEJDE 2026 MED PERSONALEFORENINGEN

Meld dig sammen med dine kolleger til årets ”Vi cykler til arbejde” kampagne.

I kan være fra 2-16 på et hold, og I skal ha’ jer en holdkaptajn, som skal oprette holdet på Tilmelding

Holdkaptajner fra sidste år kan genbruge deres log-ind.

I kan samle hold og slå jer sammen helt efter ønske, kontorvis, afdelingsvis, forvaltningsvis, efter hvor I bor, hvilken hårfarve I har, blodtype osv. osv., der er ingen grænser 😊, kun det med deltagerantallet på 2-16.

Så er I allerede i gang

I kan tilmelde hold fra den 1. marts 2026 og tilføje deltagere løbende under hele kampagnen og så skal I ellers cykle så mange dage som muligt i maj måned, hvor det jo selvfølgelig bliver dejligt vejr

Der kan vindes fede præmier til ALLE på holdet og der er masser af sidegevinster i form af frisk luft og røde kinder, fællesskab, sparet CO2, gratis motion, måske et pift på cykelstien fra en sød pige/mand J og en top-tunet krop…

Personaleforeningen betaler gebyret på 89 kr. pr sæt cykelben til de hurtige. I skal bruge koden som I finder i appen under meddelelser eller på vores Facebook-gruppe.