Booking af ORDRUPGAARD kort

Tak for din booking af kort til ORDRUPGAARD.

Vi har reserveret det ønskede antal kort på den ønskede dato/datoer.

Du kan hente det/de ønskede kort i vores kortboks (den nederste), som er placeret til højre for indgangen til Sundhed, Træning og Rehabilitering på adressen Rådhusstræde 10C, 4600 Køge.

For at åbne boksen skal du indtaste KODE 46002.

Tastes koden forkert – trykkes på den runde knap og prøv igen.

Koden vil være tilgængelig kl. 9 på dagen har booket kortet/kortene til.

Du skal senest dagen efter kl. 8 aflevere kort/kortene retur i boksen. Du indtaster samme kode igen for at åbne boksen.

Undtagelsesvis hvis kort lånes om fredagen, så kan kortet afleveres den efterfølgende mandag kl. 8.00.

HUSK: Du må kun hente de kort som vi har reserveret til dig – lad eventuelle andre kort ligge i boksen.

OBS: Det er vigtigt du overholder afleveringsfristerne, så andre medlemmer kan gøre brug af kortet. Overholdes ovenstående afleveringsfrister ikke, vil du ikke kunne låne kort til ORDRUPGAARD en anden gang.

Skulle der opstå problemer med koden, kan du kontakte os på telefon 22960390.

Personaleforeningen i Køge Kommune